Festina F16689-4 - damski zegarek przeznaczony dla osób szukających zegarka z serii Festina Boyfriend. Niebanalny wygląd zegarka osiągnięto m.in. poprzez tarczę w kolorze brązowym. Godzina prezentowana jest w sposób analogowy co intuicyjnie pozwala ją odczytać. Koperta szeroka jest na 40 mm - ma okrągły kształt.
Festina tego brandu raczej nie ma konieczności specjalnie przedstawiać. To znana i doceniana praktycznie na całym świecie marka zajmująca się produkcją czasomierzy, która narodziła się początkiem XX wieku w szwajcarskiej miejscowości La Chaux-de-Fonds. Od momentu gdy marka trafiła do osobnej grupy Festina Group w latach osiemdziesiątych poprzedniego stulecia stała się bardzo zauważalna. Obecnie zegarki Festina można nabyć w ponad pięćdziesięciu krajach na wszystkich kontynentach. Markę Festina bardzo często można zobaczyć na różnego rodzaju imprezach sportowych, np wyścigach kolarskich Tour de France. Wyróżnikiem zgeraków Festina jest posiadanie specjalnego utwardzanego szkiełka mineralnego na które producent udziela osobnej pięcio letniej gwarancji. Obecnie twarzą marki jest słynny i ceniony aktor Gerard Butler, można go ujrzeć w wielu spotach reklamowych właśnie z czasomierzem Festina.
Model F16689-4 posiada mechanizm zasilany klasyczną baterią kwarcową. Odporna na korozję oraz oddziaływanie czynników atmosferycznych bransoleta cechuje się jakością, a także trwałością.
W tym modelu kopertę wykonano ze stali nierdzewnej która umożliwia wysoką odporność na czynniki atmosferyczne oraz np. korozję. Datownik w który wyposażony jest zegarek zapewnia sprawdzenie bieżącej daty. Utwardzane szkiełko mineralne zapewnia skuteczną osłonę przed czynnikami zewnętrznymi.
Dzięki zastosowaniu wodoszczelności WR 50 możliwe jest krótkotrwałe zamoczenie zegarka np. w czasie mycia rąk. Klasyczny design zapewnia stonowany wygląd, który na pewno spodoba się osobom gustującym w tego typu produktach.
W zestawie z modelem otrzymasz markowe opakowanie producenta, które doskonale nadaje się na upominek. Zegarek objęty jest gwarancją producenta realizowaną poprzez oficjalne punkty serwisowe przez dwa lata.