Zegarek męski F16807-2 marki Festina to dobre połączenie funkcjonalności oraz ciekawego designu. Model ten występuje w serii Festina Boyfriend. Wysokiej jakości cyferblat zegarka ozdobiono czarnym kolorem. Pokazana metodą analogową bieżąca godzina jest czytelna i łatwa do sprawdzenia. Koperta w odcieniach koloru srebrnego szeroka jest na 44 mm oraz ma grubość 10 mm - posiada okrągły kształt.
Festina tej marki zapewne nie trzeba specjalnie prezentować. To znana i uznawana w zasadzie na całym świecie marka zajmująca się produkcją zegarków, która narodziła się na początku XX wieku w szwajcarskiej miejscowości La Chaux-de-Fonds. Od momentu kiedy marka trafiła do osobnej grupy Festina Group w latach 80-tych ubiegłego stulecia stała się nizwykle popularna. Aktualnie zegarki Festina można kupić w ponad 50 krajach na świecie. Markę Festina bardzo często można zobaczyć na różnego przekroju imprezach sportowych, np wyścigach kolarskich Tour de France. Istotną cechą zgeraków Festina jest posiadanie specjalnego utwardzanego szkiełka mineralnego na które marka udziela osobnej pięcio letniej gwarancji. Obecnie twarzą marki jest popularny i ceniony aktor Gerard Butler, można go ujrzeć w wielu reklamach właśnie z chronometrem Festina.
Zegarek F16807-2 zasilany jest bateryjnie - ogniwo kwarcowe. Odporna na korozję oraz oddziaływanie czynników atmosferycznych bransoleta jest w kolorze srebrnym zapewnia wysoką jakość i trwałość.
W tym modelu kopertę wykonano ze stali nierdzewnej która zapewnia wysoką odporność na czynniki atmosferyczne oraz np. korozję. Na tarczy zegarka umieszczone są punkty pokazujące daną godzinę. Utwardzane szkiełko mineralne gwarantuje skuteczną ochronę przed uszkodzeniami zewnętrznymi.
Dzięki zastosowaniu wodoszczelności WR 50 możliwe jest krótkotrwałe zamoczenie zegarka np. w czasie mycia rąk. Klasyczny design zapewnia stonowany wygląd, który na pewno spodoba się osobom gustującym w tego typu produktach.
Wraz z zegarkiem otrzymasz markowe opakowanie producenta. Model ten objęty jest dwuletnią gwarancją producenta realizowaną za pomocą głównych punktów serwisowych.