Zegarek męski F20028-4 zalicza się do serii Festina Swiss Made marki Festina. Wysokiej trwałości tarczę zegarka ozdobiono czarnym kolorem. Zaprezentowana metodą analogową bieżąca godzina jest czytelna i łatwa do sprawdzenia. Koperta w barwach koloru srebrnego szeroka jest na 40 mm oraz ma grubość 9 mm - charakteryzuje się okrągłym kształtem.
Festina tego brandu zapewne nie ma konieczności specjalnie przedstawiać. To znana i uznawana w zasadzie na całym świecie marka zajmująca się produkcją zegarków, która narodziła się na początku XX wieku w szwajcarskiej miejscowości La Chaux-de-Fonds. Od momentu gdy marka trafiła do nowej grupy Festina Group w latach osiemdziesiątych poprzedniego stulecia stała się nizwykle popularna. Aktualnie zegarki Festina można dostać w przeszło 50 krajach na wszystkich kontynentach. Markę Festina bardzo często można zobaczyć na różnego rodzaju imprezach sportowych, np wyścigach kolarskich Tour de Pologne. Wyróżnikiem zgeraków Festina jest posiadanie specjalnego utwardzanego szkiełka mineralnego na które marka udziela osobnej pięcio letniej gwarancji. Współcześnie twarzą marki jest słynny i ceniony aktor Gerard Butler, można go zauważyć w wielu spotach reklamowych właśnie z chronometrem Festina.
W czasomierzu F20028-4 został umieszczony mechanizm automatyczny, który nakręca się poprzez ruch ręki. Wytrzymała bransoleta jest w kolorze srebrnym wytworzona ze stali nierdzewnej gwarantuje dużo lepszą jakość i trwałość.
Kopertę wykonano ze stali nierdzewnej która posiada odporność na korozję oraz działanie czynników atmosferycznych. Datownik w który wyposażony jest zegarek zapewnia sprawdzenie bieżącej daty. Wysokiej klasy szkiełko szafirowe odporne jest na uszkodzenia.
Klasa wodoszczelności WR 100 umożliwia odporność w czasie kąpieli np. na basenie. Klasyczny design zapewnia stonowany wygląd, który na pewno spodoba się osobom gustującym w tego typu produktach.
Łącznie z zegarkiem otrzymasz markowe opakowanie producenta, które doskonale pasuje na prezent. Model ten objęty jest dwuletnią gwarancją producenta realizowaną za pomocą głównych punktów serwisowych.