Loading

Od złożenia zamówienia do wysyłki!

Jak wygląda droga, którą musi przejść zegarek zanim dojdzie do naszego klienta? Wszystko zaczyna się od wpłynięcia zamówienia do naszego systemu, zarejestrowaniu płatności i przekazaniu go do realizacji. Na stanie posiadamy bardzo dużo chronometrów, ale jeszcze więcej dostępnych jest w ofercie. Jeśli więc jest on dostępny na stanie, od razu ląduje na magazynie wysyłkowym.

A co jeśli sprowadzamy go dla Was z zewnętrznych magazynów lub od dystrybutora? Codziennie rano nasi pracownicy przyjmują dostawy świeżutkich czasomierzy. Kartony zostają rozpieczętowane, a produkty lądują na specjalnym stanowisku. To jest właśnie to miejsce, w którym Twój zegarek dostaje komplet gwarancji, instrukcji oraz akcesoriów dołączonych przez dystrybutora w tym torebek prezentowych czy pudełek. Pracownik dopasowuje modele pod konkretne zamówienia i przystępuje do tzw. przeglądu zerowego.

A co to jest przegląd zerowy? Przecież nie możemy wysłać do klienta wadliwego produktu! Każdy zegarek z osobna jest sprawdzany pod kątem uszkodzeń mechanicznych, zarysowań i ubytków. Jeśli wszystko jest wporządku sprawdzane są podstawowe funkcje, praca wskazówek oraz funkcje dodatkowe.

 

Następnie cały komplet dostaje swój unikatowy numer i jest już gotowy do wysyłki, w tym właśnie momencie ląduje na magazynie wysyłkowym, gdzie sprawnie działająca ekipa bierze go na stół do pakowania, starannie wkłada produkty do firmowej reklamówki, a następnie pakuje w kartony. Te zaś w foliopaki lub jeśli paczka jest większa, dla bezpieczeństwa i w celu ochrony przed wilgocią w czarną folię pakową. Paczuszki są taśmowane oraz etykietowane. Od tego momentu oczekują na przyjazd kuriera, który zabiera je jeszcze tego samego dnia. Paczka już jest w drodze do klienta!

 

A więc w skrócie, podzielimy sobie cały proces na punkty:
    1. Przekazanie zamówienia do realizacji
    2. Przyjęcie dostawy lub pobór modelu z magazynu
    3. Przegląd zerowy, kompletowanie (zegarek, gwarancja, pudełko, torba, dodatki)
    4. Pakowanie paczki oraz etykietowanie
    5. Odebranie przesyłki przez kuriera

Teraz już wiesz co się dzieje z zegarkiem zanim dotrze do Twoich rąk, dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie zamówienia dotarły do klientów w nienagannym stanie!

 

Bonusowo słów kilka o magazynowaniu czasomierzy.

W momencie gdy następuje zatowarowanie produktów, które nie są przeznaczone do wysyłki zostają one specjalnie zmagazynowane. Jeżeli chodzi o zegarki, każda marka posiada oddzielne miejsce do przechowywania. Czasomierze trzymane są w specjalnych przygotowanych do tego celu szafach, każdy model osobno, dzięki czemu nie niszczą się obijając się o siebie, dodatkowo szafy chronią komponenty przed możliwą wilgocią i negatywnym wpływem zewnętrznym. Dzięki temu każdy czasomierz może zostać wysłany do klienta w idealnym stanie. Dbamy również o to, aby modele posiadające paski nie były zapinane, czy układane w sposób umożliwiający uszkodzenie takiego paska. Bardzo cenimy sobie naszych klientów, dlatego pilnujemy każdego szczegółu!

Etykiety