Vostok Europe ciągle nas zaskakuje. Ta wielka już litewska marka stale tworzy coraz to nowsze modele, które zachwycają odbiorców pasjonujących się różnymi dziedzinami życia i sportu. Rok 2020 stał się dla nich rokiem zdecydowanie przyjaznym, niestety nie dla wszystkich ze względu na spore straty i problemy związane z pandemią koronawirusa. Tymczasem to właśnie Vostok Europe prężnie pracuje nad swoim rozwojem, doczekał się reedycji najbardziej rozpoznawalnych serii oraz stał się nowym oficjalnym sponsorem najpopularniejszej w Polsce gali sportowej KSW!
Vostok Europe jest renomowaną marką, która posiada wielu wiernych klientów na całym globie. Czym wyróżniają się modele tejże marki? To przede wszystkim wyrazisty i bardzo męski design połączony ze szczegółowo dopracowaną funkcjonalnością. Jedną z bardziej charakterystycznych dla marki serii stała się kolekcja Gaz Limousine.
Nazwa serii nawiązuje do kultowej już limuzyny Gaz-14 – produktu radzieckiej myśli technicznej, synonimu wygody i wysokiego prestiżu. Pojazd ten produkowany był tylko i wyłącznie dla najwyższych urzędników państwowych w zakładach GAZ w latach 1977 - 1988. Nie da się ukryć model daje nam sporą możliwość wyczucia prestiżu i elitarności.
Seria Vostok Europe Limousine posiada nutę sportowego klimatu ukrytą w swojej budowie. Ma to być bowiem zegarek jak najbardziej uniwersalny, dosłownie na każdą okazję. Seria Limousine to połączenie masywnej konstrukcji z elegancją i szykownością klasycznych modeli.
KSW - czyli Konfrontacja Sztuk Walki to nic innego jak polska organizacja promująca walki MMA. Została założona w Warszawie przez Martina Lewandowskiego i Macieja Kawulskiego. KSW jest liderem wśród organizacji tego typu w Europie oraz jedną z największych na całym świecie. Gale można obejrzeć w Polsce i zagranicą, a w swoim rekordowym wydarzeniu zgromadziła niemal 58 tysięcy widzów. Popularne nazwiska występujące na walkach to między innymi Mariusz Pudzianowski, Mamed Khalidov, Mateusz Gamrot czy Damian Janikowski.
Tak wielkie wydarzenia śledzone są przez miliony ludzi z całego świata, jest to więc idealna opcja marketingowa dla wielu firm i brandów skierowanych mniej lub bardziej w kierunku sportów walki, czy w ogóle sportu.
Dodatkowo warto wspomnieć jeszcze o stałym rozwoju marki KSW, gale odbywają się coraz częściej, przyciągając tłumy przed telewizory i bezpośrednio pod oktagonem. Niedawno staliśmy się świadkiem wielkiej kolaboracji w Anglii, kto wie co mogą przynieść kolejne lata. Gala pędzi stale na sam szczyt, choć do prestiżu UFC jeszcze daleko, droga ta nie wydaje się już niemożliwą do przebycia.
Vostok Europe to niezniszczalny zegarek dla prawdziwych twardzieli. Nic więc dziwnego, że marka zdecydowała się zostać oficjalnym sponsorem gali KSW 54, która odbyła się 29 sierpnia w Warszawie. Oprócz Tour de Pologne to najpopularniejsze wydarzenie sportowe w Polsce! Ponad 16 lat tworzenia historii z udziałem najlepszych fighterów zobowiązuje do najlepszych jakościowo kolaboracji.
Czy współpraca będzie trwać dalej? Co z kolejnymi galami? Sprawa nie jest jeszcze jasna, jak podejrzewają eksperci przychody z tak wielkiego wydarzenia na pewno zachęcają do dalszej współpracy. Obydwie marki rosną w siłę, a wiadomo "w kupie moc", więc warto byłoby dbać o tak prestiżowych sponsorów.
Fani sportu, walk i zegarków, którzy dotarli do końca tego artykułu mogą nabyć u nas kolekcję Limousine, jak i pozostałe serie i modele Vostok Europe w znakomitych cenach. Ponadto mamy też prezent specjalny - kod rabatowy w wysokości 10% na wybrany przez siebie czasomierz z naszego asortymentu! Wystarczy podczas składania zamówienia w polu batowym wpisać kod: "czytambloga" i to tyle! Do następnego...