| Informacje ma temat kosztów dostawy znajdziesz w koszyku podczas składania zamówienia. Sprawdź, czy możesz odebrać zamówienie w Twoim ulubionym kiosku: www.paczkawruchu.pl/#/pl/znajdz-kiosk
|
| Jeśli chcesz odebrać swoje zamówienie w kiosku RUCHu: - wybierz płatność: z góry (kartą, przelewem tradycyjnym lub przelewem elektronicznym)
- podaj swój numer telefonu komórkowego. Za pomocą SMSa otrzymasz informacje niezbędne do odbioru paczki z Twoim zamówieniem.
|
| Podczas odbioru przesylki z zamówieniem, musisz podać pracownikowi kiosku RUCHu kod odbioru. Kod odbioru otrzymasz SMSem (koszt SMSa to 0 zł). Będzie on wysłany do Ciebie po dostarczeniu zamówienia do kiosku. Pamiętaj, by podać podczas składania zamówienia poprawny numer telefonu.
|
| |
| Przydatne informacje: - Zamówienia są dostarczane do dowolnego miejsca na terenie Polski. Lista kiosków RUCHu będzie Ci wyświetlona podczas składania zamówienia.
- Większość przesyłek do kiosku RUCHu jest dostarczana w ciągu 2 dni roboczych.
- Możesz monitorować status dostawy paczki z Twoim zamówieniem do kiosku RUCHU na stronie: www.paczkawruchu.pl. W tym celu wystarczy, że podasz numer paczki z zakładce "Śledź swoją paczkę". Numer paczki otrzymasz SMSem.
- Po dostarczeniu do kiosku RUCHu, Twojej paczki z zamówieniem, zostanie do Ciebie wysłany SMS z niezbędnymi danymi do odbioru zamówienia.
- Na odbiór paczki z zamówieniem masz 5 dni, licząc od dnia dostawy.
- W przypadku braku odbioru, przesyłka jest zwracana do naszego magazynu i aby otrzymać ją ponownie będziesz musiał znowu zapłacić za jej transport.
|